Расход в городе: 9.2 л/100км, по трассе: 6.3 л/100км, средний: 8.0 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
Доброго дня. Ось нарешті і я вирішив поділитися своїми думками щодо цього рідкісного авто на наших дорогах. Незважаючи на його доволі високу популярність в Європі та, наприклад, в Білорусі, Kadjar так і не набрав впевненої популярності в нашій країні. До покупки, задаючись цим питанням, продивлявся статистику продажів Renault і Kadjar у деякі роки впевнено вигравав позиції навіть у Duster, проте важко орієнтуватись на ті дані, де і як конкретно все те відбувалося. Також, на сайті продажів авто у Європі (Франція, Німеччина) модель навіть з непопулярним у нас двигуном 1.2 продається у великих кількостях з пробігами більше 100 та навіть близько 200 тисяч км, що, звичайно, дещо заспокоювало.
Як би там не було, цей факт рідкісності та непопулярності насторожував, бо ліквідність моделі на вторинному ринку має певне значення. Можливо, наявність більш звичного Nissan Qashqai відволікає людей, або ж наявність автоматичних трансмісій у таких моделей як Suzuki Vitara, той же Qashqai, або KIA Sportage приваблює покупців більше ніж базова комплектація Kadjar з МКПП, адже комплектація Kadjar з роботом стартує з приблизно від 24000 долл.
До цієї покупки у мене був досвід керування різноманітними авто більшою частиною авто були службовими, більша кількість з яких – седани (різні ВАЗи, Dacia та Renault Logan, Sandero, Renault Modus з роботом, Volkswagen Passat МКПП, Opel Vectra АКПП, Nissan Juke варіатор) то ж деяке уявлення, з чим можна було б порівняти, було. Хоча це не можна назвати таким уже «багатим» досвідом.
Отже, нова машина була потрібна з МКПП (регулярні поїздки трасою, легке бездоріжжя та й взагалі її інші переваги для мене особисто), з високим кліренсом, об’ємна завдяки моєю зросту 1.9 м та необхідності перевозити «великих людей» (такі варіанти як наприклад Suzuki Vitara або SX-4 які мені подобались, відпали на жаль). Поглиблюватися у вир десятків різноманітних моделей не буду, але розглядалася велика кількість як седанів, так і кросоверів, з США та Європи, та у наявності на місці. США, як зрозуміло підходило не дуже завдяки варіаторам на цікавих моделях на кшталт Nissan Rogue і т.д. Седани не відрізнялися необхідним кліренсом, то ж врешті решт коло звузилося, як і у багатьох судячи з відгуків, до декількох моделей, а в моєму випадку завдяки зросту та необхідності у об’ємнішій авто – до пари моделей, тим більше враховуючи бюджет до 20-22000 долл. Коло зійшлось на Renault Duster, за яким і звернувся в автосалон. Але, придившись ближче до нього, він мені зовсім не сподобався, особливо інтер’єром, хоча я і не є людиною з надмірними потребами. Переключившись на Qashqai, я звернув увагу, що Kadjar – це те ж саме, але просторіше як по салону, так і багажним відсіком. Почалося вивчення моделі. Відразу стало зрозуміло, що якщо обирають Kadjar – то це дизель 1.5 з невеликими витратами палива, звичайно. Мінімальна ціна на Kadjar з дизелем – 24000 долл. (на той момент) з різним не потрібним для мене приладдям (можливо, дехто буде здивований, але для мене різні «помічники» і т.д. – це скоріше мінус), то ж окупити ці витрати з пробігами до 14000 км/рік буде важкувато. Також, прочитавши численні відгуки про слабкість мотору 1.5 на трасі, остаточно вирішив не розглядати цей варіант навіть б/в (бувші у використанні попадалися з пробігом близько 200000 км, для дизеля це може означати коштовний ремонт у близькій перспективі, авто з Європі свіжі в хорошому стані не коштують дешево у будь-якому разі). Впевнена динаміка все ж важлива.
Тепер по суті:
Зовнішній вигляд та інтер’єр: звичайний дизайн, як у багатьох майже однакових кросоверів. Від Duster відрізняється більш продуманими деталями, як наприклад відсутність випираючих задніх арок, котрі оббиваються камінцями, або прикритих дверями порогів у Kadjar для уникання забруднення штанів. Інтер’єр особисто сподобався більше ніж у KIA або Nissan.
Ходова частина: середньої жорсткості, керування на трасі та у місті – супер, на нерівностях дещо жорсткіше звичайно ніж Logan, наприклад, але все ж достатньо комфортна.
Витрата палива: це пункт, завдяки якому у тому числі вибір опинився на цій моделі, але ж результат не скажеш що видатний – 9.2 літра у місці в пробках (середня швидкість до 20 км/г) та 6.3 літра по трасі на швидкості 110 км/г, але в цілому прийнятний для бензинового двигуна та авто з такою вагою.
Динаміка: давно придивлявся до турбо-двигунів, як і усім тим що кажуть «воно не їде з мотором 1.2» були ж звичайно побоювання, але до чого так до динаміки в цьому авто у мене претензій немає ніяких. Обгони по трасі – впевнені, повністю завантажене авто їде в гору. Для місця тим більше динаміки вистачає з головою. Була авто з атмосферним 2 л двигуном, ця, як би там це не було дивно, набагато динамічніше.
Недоліки: звичайно це на «хай енд» клас, то ж мінуси, зокрема збірки, існують. Наприклад, деренчало скло на нерівностях, погано закривалася пасажирські двері, але все було усунуто сервісом. Поки що за 4000 км нічого більше не з’явилося.
Як підсумок, можу сказати, що цей кросовер у мінімальній комплектації з двигуном 1.2 вартий уваги як альтернатива тому ж Duster (кому не важливий повний привід та більш м’яка підвіска) та Qashqai (Kadjar має більше місця та двигун 130 к.с. замість 115 к.с. у такого самого двигуна Qashqai), але це моя суб’єктивна думка, звичайно.
Можна було б ще багато чого написато, але ж вибачаюсь і за так дуже довгий, та можливо не надто змістовний текст.
Три года назад мы тестировали Renault Kadjar еще до рестайлинга. Впечатления тогда были довольно противоречивые. Посмотрим, что изменилось после планового обновления модели. Внешность, как и раньше довольно современна и пришлась мне по вкусу. Только теперь некоторые элементы еще и освежили.